Måndag

Efter en natt helt utan sömn sitter jag på skolan och är trött och arg. Less på allt.
Har nyss haft ett historiaprov, klockan är 10 och nästa prov är 14.30, jag bara älskar sånahär dagar!
Ännu bättre blir det ju när man får en massa sms som gör så ont att dom skär sönder hela magen. Jag förstår inte att du inte förstår.

Ikväll ska klassen spela kubb och ha det mysigt, men eftersom att jag bor i skogen så kan jag inte vara med.
Jag vill bo i stan :(

Åker inte till italien den 9e juni, det blir den 5e eller 6e ist. Jag dööör, det är nu på söndag! Jag är inte beredd på det här, jag har panik! Men jag hoppas att det kommer bli bra och att jag kan glömma.

Eftersom att jag är hatad av min kinesiskalärare så är det bäst att fortsätta plugga
till provet nu tror jag.
Äckeldag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0