Sardegna Tisdag

Idag har det varit en underbar dag! :) Efter att ha tagit Cami till dagis lag jag pa stranden i flera timmar, sen tog jag en liten promenad och kopte mig en glass. :) Efter camilla kom hem fran dagis sa gick hon, jag, hennes mormor och moster till stranden igen. Vi byggde sandslott och badade. Myys :)

Nar vi kom hem igen kom Francesco och sa att han hade skaffat en ny dator till mig eftersom att min inte funkar har. Sa nu ar mitt liv lite lattare, man ar verkligen handikappad utan...
Vi har lost problemet med min mobil med, det fungerar tydligen inte att anvanda ett italienskt simkort om man inte har en italiensk mobil.. konstigt men sant. Sa pa torsdag kan jag borja anvanda mitt italienska nummer :)

Ikvall ska jag kanske ut med Antonio och hans kompisar, nervos som bara den. Ojojoj
Men man maste ju borja ngnstans. :)

Silvia berattade att Sardinien ar kand for att alla tjejer ar valdigt svartsjuka av sig. Dom tycker inte om tjejer som kommer utifran. Kandes mindre bra. Det verkar som om jag far leka med pojkar ist.. :)

Jaja, sa har mkt har jag inte skrivit pa mkt lange, men jag har ju ingen att beratta saker for sa jag far skriva det har ist :) hih
Nu ska jag forsoka att fa camilla att ga och lagga sig. Det kan ta tid nar hon ar upptagen med att leka.

A domani!


Kommentarer
Postat av: Terese

Vem är Antonio då? :O ;)

2011-06-15 @ 11:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0